مطالب مرتبط:
کشف محموله 5 هزار کیلویی مواد مخدر در ایران
محموله 5هزارکیلویی مواد مخدر عازم اروپا، شناسایی و مصادره شد
جزیره مواد مخدر در مصر کشف شد
جزیره مواد مخدر کشف شد!
اولین محموله تخم مرغ ایران وارد روسیه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 09:152024-03-16حوادث

محموله 5 هزار کیلویی مواد مخدر در ایران


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در 15 روز اخیر، طی 2 عملیات محموله هایی به مقدار 4800 کیلوگرم به مقصد یک کشور مشخص اروپایی به وسیله ایران کشف شده است.

- اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در شصت وهفتمین نشست کمیسیون مواد مخدر که در مقر سازمان ملل در وین برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی از هر گونه اقدام عملی که منجر به توقف و کاهش کشت و تولید انواع مواد مخدر در افغانستان شود، استقبال می کند، اما تاکنون شاهدِ کاهشِ محسوس ورود مواد مخدر از منشأ این کشور نبوده ایم، به طوری که در 15 روز اخیر، طی 2 عملیات محموله هایی به مقدار 4800 کیلوگرم به مقصد یک کشور مشخص اروپایی به وسیله ایران کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعات، مؤمنی افزود: در یک سال اخیر مانند سال های گذشته، شاهد روند فزاینده کشف متآمفتامین از منشأ کشور همسایه مان افغانستان، بوده ایم.

کشف 4450 تن انواع مواد مخدر از منشا افغانستان مومنی به اقدامات کشورمان در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: تقویت مبارزه با عرضه و ترانزیت مواد مخدر از طریق کنترل و توسعه اقدامات اطلاعاتی در مرز ها و مبادی ورودی و خروجی و تشدید مبارزه با پولشویی از جمله این اقدامات است، به طوری که در 5 سال گذشته با جانفشانی همکارانم و تقدیم 50 شهید، 4450 تن انواع مواد مخدر از منشا افغانستان، کشف شده اس


برچسب ها: مواد مخدر - ستاد مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد - مخدر - افغانستان - محموله
آخرین اخبار سرویس:

محموله 5 هزار کیلویی مواد مخدر در ایران

محموله 5 هزار کیلویی مواد مخدر در ایران