مطالب مرتبط:
اثر انتخابات در بازار اجاره مسکن چه خواهد بود؟
حماس: شهادت کودکان غزه بر اثر گرسنگی، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است
2 کشته و سه مصدوم بر اثر تصادف در خرم آباد
5 کشته و مصدوم بر اثر تصادف خودروی سمند در خرم آباد
بر اثر انفجار بمب در طارمیه عراق 5 سرباز کشته و زخمی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 10:202024-03-02سياسي

اثر مرکب انتخابات


تبلیغات سنگین رسانه های  استکبار و استعمار جهانی در کنار ضعف مدیریت و پاسخگویی برخی مسؤولان در این سال ها سبب القای این حس به بخشی از مردم شده است که نظرات آنها در آینده سیاسی کشور و تصمیمات حاکمیتی توسط نماینده های مجلس یا رؤسای جمهوری نادیده گرفته .

- تبلیغات سنگین رسانه های  استکبار و استعمار جهانی در کنار ضعف مدیریت و پاسخگویی برخی مسؤولان در این سال ها سبب القای این حس به بخشی از مردم شده است که نظرات آنها در آینده سیاسی کشور و تصمیمات حاکمیتی توسط نماینده های مجلس یا رؤسای جمهوری نادیده گرفته می شود و این مساله باعث شده است بخشی از مردم اساسا از رای دادن ناامید شوند و احساس کنند رای دادن در مسیر آینده کشور اثری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وطن امروز ، در این شراط تبیین این مساله که رای آحاد مردم می تواند اثر زیاد و مستقیمی بر آینده کشور داشته باشد ضروری به نظر می رسد.

به منظور بررسی بیشتر این موضوع با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدحسین هاشمیان، عضو هیات علمی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت وگو کردیم.

* دکتر هاشمیان! در این سال ها بخشی از مردم حس می کنند نظرات آنها در آینده سیاسی کشور و تصمیمات حاکمیتی توسط نماینده های مجلس یا روسای جمهوری نادیده گرفته می شود و این مساله باعث شده است بخشی از مردم اساسا از رای د


برچسب ها: آینده سیاسی - آینده - ضعف مدیریت - کشور - پاسخگویی - مردم - رای دادن
آخرین اخبار سرویس:

اثر مرکب انتخابات

اثر مرکب انتخابات