مطالب مرتبط:
ویدئو| لات حافظ قرآن با تیپ متفاوت در برنامه محفل
فال حافظ 24 اسفند 1402 | دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد
نگاهی به استایل های ماکسیمال بازیگران در اولین جشن حافظ ؛ از رابعه اسکویی تا نفیسه روشن
فال حافظ روزانه جمعه 25 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق
فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 06:002024-03-15سياسي

کشاورز بی سوادی که یک شبه حافظ قرآن شد


نماینده ولی فقیه در استان از ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن، نام برد و با اشاره به اثرات روح افزای کلام وحیانی گفت: کربلایی کاظم ساروقی فراهانی یک کشاورز ساده و بی سواد بود که با معجزه این کلام نورانی حافظ قرآن شد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان از ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن، نام برد و با اشاره به اثرات روح افزای کلام وحیانی گفت: کربلایی کاظم ساروقی فراهانی یک کشاورز ساده و بی سواد بود که با معجزه این کلام نورانی حافظ قرآن شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه 24 اسفند در دیدار جمعی از حافظان و قاریان برجسته و نیز اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان سمنان که در حوزه علمیه صادقیه سمنان برگزار شد، بر ضرورت استفاده از سفره پرفیض رحمت و مغفرت الهی در ماه مبارک رمضان و خصوصا قرآن کریم تاکید کرد.

وی با یادآوری داستان کربلایی کاظم ساروقی فراهانی تصریح کرد: این مرد کشاورز پس از کمک خالصانه به یک فرد مستمند، مشمول عنایت ویژه پروردگار شد و با وجود آنکه بی سواد بود حافظ قرآن کریم شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: وقتی علما و بزرگان آن زمان این مرد خدا را مورد آزمایش و امتحان قرار می دادند او با وجود بی سوادی، آیات قرآن را به بهترین وجه تلاوت می کرد و می گفت قرآن نور دارد و من نور آن را می بینم.


برچسب ها: کربلایی کاظم ساروقی - نماینده ولی فقیه در استان - ماه مبارک رمضان - کربلایی کاظم - نماینده ولی فقیه - قرآن - ماه مبارک
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز بی سوادی که یک شبه حافظ قرآن شد

کشاورز بی سوادی که یک شبه حافظ قرآن شد