مطالب مرتبط:
پیش بینی هوای کشور امروز 4 اسفند 1402 | برف و باران ایران را فرا می گیرد
پیش بینی بارش پراکنده باران و برف در استان اردبیل
پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی از فردا (4 اسفند 1402)
پیش بینی برف و باران برای ارتفاعات خوزستان
برف و باران ایران را فرا می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 01:202024-02-23اجتماعي

پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در شاهرود از رانندگان خواست در سفر به این شهرستان و خصوصا چند گردنه برفگیر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در شاهرود از رانندگان خواست در سفر به این شهرستان و خصوصا چند گردنه برفگیر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ علیرضا شایینی شامگاه جمعه 4 اسفندماه ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی اظهار کرد: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورها و گردنه های برفگیر و از جمله توسکستان و خوش ییلاق خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی و احتمال بارش برف در استان سمنان و شهرستان شاهرود توصیه کرد: رانندگان، مسافران و همشهریان شاهرودی در یکی دو روز آینده و خصوا در ایام تعطیل نیمه شعبان از سفر غیرضرور اجتناب کرده و توصیه های همکاران پلیس راه را جدی بگیرند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: انتظار می رود که رانندگان همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - بارش برف و باران - تجهیزات زمستانی - برف و باران - رانندگان - شاهرود - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی