مطالب مرتبط:
خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات
استمرار خدمت رسانی به مراجعان در واحدهای قضایی در ایام تعطیلات
استمرار خدمت رسانی به مراجعان در واحدهای قضایی در ایام تعطیلات
144 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر در استان تهران فعال است
استان تهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ فعالیت 144 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-17سياسي

خدمت رسانی به مراجعین در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات


رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات سال جدید تعداد 1659 نفراز قضات کشیک در واحدهای قضایی استان تهران مشغول خدمت رسانی به مراجعان خواهند بود.

- رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات سال جدید تعداد 1659 نفراز قضات کشیک در واحدهای قضایی استان تهران مشغول خدمت رسانی به مراجعان خواهند بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: یکی از سیاست های اصلی مجموعه قضایی استان تهران در دوره تحول و تعالی این است که فرایند خدمت رسانی به مراجعان دچار وقفه نشود و مراجعان در فرایند دادخواهی خود با مشکلی مواجه نشوند.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: در همین راستا، طی دستوری تمامی واحدهای قضایی استان تهران مکلف شدند تا پیش از آغاز تعطیلات، لیست کشیک خود را در اسرع وقت تنظیم و به حوزه ریاست ارسال نمایند که خوشبختانه این مهم، اجرایی شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، از 24 اسفندماه سال جاری تا 24 فروردین ماه سال 1403 تعداد 1659 نفر از قضات کشیک در تمامی واحدهای قضایی استان تهران مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - استان تهران - خدمت رسانی - رییس کل دادگستری - دادگستری استان تهران - دادگستری استان - تعطیلات
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مراجعین در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات

خدمت رسانی به مراجعین در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات