مطالب مرتبط:
رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر انقلاب: عده ای می گویند به دلیل مشکلات معیشتی در انتخابات شرکت نمی کنند؛ مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست / ایرانی ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی زنند
مردم با خیال راحت رای بدهند، مهر انتخابات در شناسنامه ثبت نمی شود
رای ندادن مردم تلنگری برای حاکمیت نمی شود
فیلم | آیت الله رییسی: توجه به رای و اراده مردم از افتخارات نظام است
به دنبال انتخابات سالم هستیم/ مسئولیت ما حفاظت و حراست از رای مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 19:302024-02-23سياسي

نامزدها رای مردم را حق الناس بدانند


نامزد انتخاباتی باید رأی مردم را حق الناس بداند و بعد از آوردن رأی، مردم را فراموش نکند و آنان را ولی نعمت و خود را خادم و نوکر آنان بداند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: نامزد انتخاباتی باید رأی مردم را حق الناس بداند و بعد از آوردن رأی، مردم را فراموش نکند و آنان را ولی نعمت و خود را خادم و نوکر آنان بداند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه هیچ عاقلی در برنامه ریزی خود به حرف دشمن گوش نمی دهد و جامعه ما هم این آگاهی را دارند، افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار رکن مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات، امنیت و رقابت سالم وظیفه ای است که هم مردم و مسئولین بر عهده دارند، مشارکت حداکثری که نمایش مردم سالاری دینی در ایران است، وقتی مردم برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند نشانه تعهد مردم به دین و نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امروز ساده ترین راه حفظ نظام، این است که مردم پای صندوق آرا مشارکت حداکثری داشته باشند، افزود: رأی اولی ها و آنانی که برای اولین بار پای صندوق انتخابات حضور خواهند داشت با افتخار این عبادت بزرگ را در زندگی سیاسی خود ثبت کنند چرا که مدال افتخاری برای آینده آنان است.


برچسب ها: مردم - نامزد انتخاباتی - امام جمعه ایلام - مشارکت حداکثری - حق الناس - رهبر معظم انقلاب اسلامی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

نامزدها رای مردم را حق الناس بدانند

نامزدها رای مردم را حق الناس بدانند