مطالب مرتبط:
امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند
فیلم | دیدگاه امام جمعه کرمانشاه درباره ضرورت حضور در انتخابات
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در انتخابات مجلس
امام جمعه شهرکرد از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در انتخابات دعوت کرد
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-01سياسي

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت خودمان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حضور در انتخابات در واقع هم کمک به تعیین سرنوشت خودمان، هم کمک به اسلام و هم کمک به کشورمان برای جلویگری از دخالت بیگانگان است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حضور در انتخابات در واقع هم کمک به تعیین سرنوشت خودمان، هم کمک به اسلام و هم کمک به کشورمان برای جلویگری از دخالت بیگانگان است.

آیت الله محمدرضا ناصری 11 اسفند در جریان حضور در انتخابات و انداختن رای خود در صندوق شعبه شماره یک استان، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات هم مشارکت در سرنوشت خود انسان هست و هم حمایت از انقلاب و اسلام.

وی با بیان این که نظام کشورمان یک نظام اسلامی و حاکم آن، حاکم الهی است، گفت: همه حرکت ها و اقدامات ما به ویژه آنهایی که موجب تقویت این نظام الهی می‎ شود، واجب و تکلیف شرعی است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تاکید کرد: هر کسی باید سرنوشت خودش را رقم بزند و برای آن برنامه ریزی داشته باشد چرا که کوتاهی در این رابطه باعث می شود افراد دیگری سرنوشت آنها را رقم بزنند.

وی با بیان این که انتخابات یعنی تعیین تکلیف کردن و مشارکت در سرنوشت خود و کشورمان، گفت: حضور در انتخابات هم کمک به تعیین سرنوشت خودمان، هم کمک به اسلام و هم کمک به کشورمان برای جلویگری از دخالت بیگانگان است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - حضور در انتخابات - نماینده ولی فقیه - انتخابات - امام جمعه یزد - دخالت بیگانگان - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت خودمان است

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت خودمان است