مطالب مرتبط:
عباس عبدی: در انتخابات 1396 گفته های خاتمی و کلیدواژه «تکرار می کنم» تعیین کننده بود اما تصور اینکه مردم فقط منتظر شنیدن چنین حرفی بودند تا به پای صندوق بیایند، نادرست است / دنیای امروز از اغلب افراد مرجعیت زدایی کرده / تنها راه موثر برای جلب مشارکت مردم، توجه مستقیم به خواست آنان است
مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، شرایط جامعه را بهتر خواهد کرد
سردار فدوی: با مشارکت پرشور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان نقش برآب می شود
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای شکست دشمن لازم است
برای شکست دشمن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 14:302024-02-24سياسي

انتخابات مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار است


مسئول تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار، انتخابات بوده و 11 اسفندماه روز سرنوشت ساز است.

- مسئول تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد: انتخابات مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار است ایسنا/لرستان مسئول تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار، انتخابات بوده و 11 اسفندماه روز سرنوشت ساز است.

محمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراموش نکنیم که دشمن اصل مشارکت در انتخابات را هدف قرار داده و 11 اسفند 1402 یک روز سرنوشت ساز در کشور است.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف ها و سلیقه ها و دیدگاه ها شکل گیرد.

مسئول تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: عده ای معتقدند اگر در انتخابات شرکت نکنند، می توانند از این طریق اعتراض خود را به حاکمان برسانند.

فلاحی اضافه کرد: عدم مشارکت در انتخابات یعنی اجازه دهیم دیگران برایمان تصمیم بگیرند و نظر خود را تحمیل کنند، قهر با صندوق رأی کودکانه ترین تصمیم برای اعتراض به شرایط است.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - انتخابات - بسیج دانشجویی - دانشگاه آزاد - مهم ترین - دانشجویی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار است

انتخابات مهم ترین راه ایجاد تحول در یک جامعه مردم سالار است