مطالب مرتبط:
جزییات مهم از سهمیه بنزین در نوروز
صف بنزین در قلعه گنج و مساله کمبود جایگاه
سهمیه بنزین نوروزی چقدر است؟
میزان سهمیه نوروزی بنزین+ جزییات
سهمیه نوروزی بنزین نداریم + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 16:102024-03-10اقتصادي

مشکلی در تامین بنزین نوروز وجود ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزان مسافرت ها هر سال با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروز افزایش می یابد و این موضوع بعضا نگرانی هایی را برای تامین بنزین ایجاد می کند، - امسال نیز مانند سال گذشته و طبق گفته های وزیر نفت، سهمیه نوروزی بنزین نداریم، اما تلاش می شود هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزان مسافرت ها هر سال با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروز افزایش می یابد و این موضوع بعضا نگرانی هایی را برای تامین بنزین ایجاد می کند، با این حال وزیر نفت صراحتا اعلام کرده که مشکلی برای تامین بنزین نوروزی وجود ندارد.

پیش بینی میزان مصرف، همانند سال گذشته آنطور که اوایل اسفندماه مطرح شد، متوسط مصرف بنزین در مقایسه مدت مشابه سال گذشته 12 تا 13 درصد افزایش یافته و در حال حاضر تمامی بنزین از پالایشگاه های داخل تحویل گرفته می شود و واردات نداریم؛  میانگین مصرف روزانه بنزین در سال 1402 حدود 115 میلیون لیتر بوده است.

در اوج سفرهای نوروزی در روزهای 26 و 27 اسفند سال 1401، 143 میلیون لیتر بنزین توزیع شد که پیش بینی می شود امسال نیز این اعداد و ارقام را مجددا ثبت کنیم.

آنطور که جعفر سالاری نسب - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز امسال، پ


برچسب ها: بنزین - نوروز - تعطیلات نوروز - تامین - افزایش - سهمیه نوروزی بنزین - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین بنزین نوروز وجود ندارد

مشکلی در تامین بنزین نوروز وجود ندارد