مطالب مرتبط:
رییس بنیاد ملی علم ایران: حمایت مالی از نخبگان کارآفرین در دستور کار است
تلاش هلند برای جلوگیری از مهاجرت ارزشمندترین شرکت فناوری اروپا
تلاش هلند برای جلوگیری از مهاجرت ارزشمندترین شرکت فناوری اروپا
این آجیل ها را نخورید! / روش نگهداری آجیل ؛ نکاتی که هنگام خرید آجیل باید به آنها توجه کرد
هشدار جدی یک پزشک زیبایی: بحران عظیم ژل فله ای تقلبی روی صورت مردم! / اکثر مطب ها و کلینیک های زیبایی غیرمجاز هستند! هیچ نظارتی روی آنها نیست / فقط 400 پرونده برای خیابان میرداماد است / با فوق دیپلم کامپیوتر مرکز خدمات زیبایی تاسیس می کنند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 20:252024-03-07دانش

پیدا کردن کار معقول برای نخبگان از مهاجرت آنها جلوگیری می کند


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی آموزش عالی کشور این است که فارغ التحصیلان دانشگاهی به هیچ صنعتی وارد نمی شوند و اگر هم وارد می شود توانمند نیستند که این امر یک ضعف بزرگ برای دانشجویان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی آموزش عالی کشور این است که فارغ التحصیلان دانشگاهی به هیچ صنعتی وارد نمی شوند و اگر هم وارد می شود توانمند نیستند که این امر یک ضعف بزرگ برای دانشجویان است.

محمد علی اکبری روز پنجشنبه 17 اسفند در حاشیه همایش اقتصاد پلتفرمی و تولید بدون کارخانه در تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ضرورت حفظ نخبگان علمی در کشور و جلوگیری از مهاجرت آنان، افزود: اقدام مهمی که می توان انجام داد پیدا کردن کار معقول برای نخبگان است تا با توجه به توانمندی هایشان بتوانند کار درست انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید توانمندی دانشجو در دوران تحصیل متناسب با بیرون دانشگاه افزایش یابد نه اینکه بتوانند در دانشگاه خوب مساله حل کند بلکه باید مساله بیرون از دانشگاه و صنعت را حل کنند، ادامه داد: علت موفقیت دانشجویان کامپیوتر در این است که یک حالت خودگردان دارند و می توانند با یک کد نویسی حتی با خارج از کشور کار کنند و


برچسب ها: فارغ التحصیلان دانشگاهی - دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه - فارغ التحصیلان - دانشگاه آزاد - آموزش عالی - نخبگان
آخرین اخبار سرویس:

پیدا کردن کار معقول برای نخبگان از مهاجرت آنها جلوگیری می کند

پیدا کردن کار معقول برای نخبگان از مهاجرت آنها جلوگیری می کند