مطالب مرتبط:
برخی مدارس استان همدان در شیفت بعدازظهر مجازی شد
فعالیت مدارس استان مرکزی در روز سه شنبه غیرحضوری شد
مدارس استان مرکزی در روز سه شنبه غیرحضوری شد
برخی مدارس استان همدان در شیفت بعدازظهر مجازی شد
آیا مدارس اراک و استان مرکزی فردا سه شنبه (8 اسفند 1402) تعطیل است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 20:302024-02-26اجتماعي

مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد


با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روز گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می شود.

- براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روز گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می شود.

این درحالیست که فعالیت مدارس استان مرکزی فردا 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده در حوزه مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت دانشگاه ها، ادارات و بانک ها با یک و نیم ساعت تأخیر آغاز می شود.

در این راستا براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه شنبه 8 اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

همچنین فعالیت دانشگاه ها، ادارات و بانک های استان با یک و نیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد که از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی د


برچسب ها: استان مرکزی - مرکزی - استان - فعالیت - مدارس استان - فعال - فعالیت ادارات
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد

مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد