مطالب مرتبط:
کشته و زخمی شدن چند صهیونیست و انهدام 2 تانک مرکاوا در غزه
2 زخمی در پی وقوع تیراندازی در کانادا
روسیه: بیش از هزار نظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند
2 زخمی در پی وقوع تیراندازی در کانادا
زخمی شدن دو نفر در پی وقوع تیراندازی در کانادا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:002024-02-21اقتصادي

زخمی کردن دیوارهای شهر چه مجازاتی دارد؟


دیوارنویسی معضلی است که امروزه در مکان های مختلف شهر از جمله در و دیوار منازل، تابلوها و نمادهای شهری و حتی آثار تاریخی شاهد آن هستیم؛ افراد بدون توجه به تأثیر اقدام خود در برهم زدن زیبایی شهر، - دیوارنویسی معضلی است که امروزه در مکان های مختلف شهر از جمله در و دیوار منازل، تابلوها و نمادهای شهری و حتی آثار تاریخی شاهد آن هستیم؛ افراد بدون توجه به تأثیر اقدام خود در برهم زدن زیبایی شهر، روی دیوارها مطالب یا تبلیغات خود را می نویسند که بخشی از این اقدام به دلیل ناآگاهی از قوانین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایمنا، این روزها اگر به دیوار کوچه و خیابان های شهر نگاهی بیندازیم، تبلیغات اقتصادی آژانس ها و بازاریان، متن های عاشقانه و .

به دیوار منازل مسکونی، دکه ها، مغازه ها، مدارس، ادارات و اماکن آموزشی و ورزشی را مشاهده می کنیم، همچنین امروزه کمتر اثر تاریخی را می توان در ایران پیدا کرد که از این آسیب در امان مانده باشد و نشانی از جهل بر پیکره آن ها وجود نداشته باشد.

متن نویسی همیشه محدود به دیوارها نیست، بلکه دیوار و درِ منازل، تیرهای برق و دیوار مغازه ها نیز از این پدیده در امان نیستند و این عمل تبدیل به یکی از فعالیت های غیرمتعارف رایج در شهرها شده است؛ اقدامی که چهره شهر را مخدوش می کند و این یکی از عوامل نازیبایی شهر ب


برچسب ها: دیوار - آثار تاریخی - دیوارنویسی - تاریخی - اقدام - منازل - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

زخمی کردن دیوارهای شهر چه مجازاتی دارد؟

زخمی کردن دیوارهای شهر چه مجازاتی دارد؟