مطالب مرتبط:
درخشش 3 دختر نخبه قرآنی مشهد در مسابقات بین المللی قرآن
نماینده عمان در دیوان بین المللی دادگستری: اسراییل، ترکیب جمعیتی فلسطین را تغییر می دهد
شهادت 3847 فلسطینی از زمان صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری
درخشش 5 نخبه قرآنی استان در مسابقات بین المللی قرآن
شهادت 3847 فلسطینی از زمان صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 14:452024-02-24ورزشي

مازندران صاحب کمپ بین المللی تکواندو می شود


رییس فدراسیون تکواندو از راه اندازی کمپ تیم های ملی تکواندو در مازندران خبر داد و گفت: سعی می کنیم این کمپ را به یک کمپ بین المللی تکواندو تبدیل کنیم تا تکواندو کشور و مازندران از این کمپ برای رشد و ارتقاء این ورزش استفاده و بهره ببرند.

- ایسنا/مازندران رییس فدراسیون تکواندو از راه اندازی کمپ تیم های ملی تکواندو در مازندران خبر داد و گفت: سعی می کنیم این کمپ را به یک کمپ بین المللی تکواندو تبدیل کنیم تا تکواندو کشور و مازندران از این کمپ برای رشد و ارتقاء این ورزش استفاده و بهره ببرند.

هادی ساعی شنبه 5 اسفندماه در مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو مازندران در ساری اظهار کرد: ما تلاش کردیم به واسطه استعدادها و توانمندی های بالای رشته تکواندو در مازندران، کمپ تیم ملی را دراین استان داشته باشیم چون این استان از هر نظر دارای پتانسیل بالایی است.

وی با اشاره به اینکه تکواندو مازندران در سال های گذشته در تمامی بخش ها پیشرفت چشمگیری داشته است، تصریح کرد، استان مازندران درحال حاضر یکی از قطب های جدید تکواندو در کشور است.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد، همیشه با ذوق و شوق و با علاقه زیاد دوست دارم کنار تکواندو مازندران باشم چرا که از تک تک مسابقات خاطرات خوبی با ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی دارم و همیشه به آنها افتخار کردم.


برچسب ها: تکواندو - مازندران - رییس فدراسیون تکواندو - تیم های ملی تکواندو - فدراسیون تکواندو - تکواندو مازندران - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

مازندران صاحب کمپ بین المللی تکواندو می شود

مازندران صاحب کمپ بین المللی تکواندو می شود