مطالب مرتبط:
تا اطلاع ثانوی دام زنده به کشور وارد نمی شود
دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود
جهاد کشاورزی : دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود
دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود |
گاو زنده تا اطلاع ثانوی وارد کشور نخواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 07:452024-03-11اقتصادي

دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به وجود پنج کشتارگاه در خارج از مرزها گفت: تا اطلاع ثانوی دام زنده به کشور وارد نمی شود و فقط واردات لاشه و گوشت را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مجتبی نوروزی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تب برفکی در کشور اظهار کرد: تب برفکی بیماری آندمیک در کشور و روال ای بیماری بسیار طبیعی تر از سنوات گذشته است و با توجه به اینکه هم اکنون در کشور 62 میلیون رأس دام سبک و 5 میلیون رأس دام سنگین داریم و این دام ها در بالاترین سطح ایمنی در حال زندگی و تولید هستند و هیچ مشکلی در حوزه بهداشتی و تب برفکی نداریم.

نوروزی با بیان اینکه وجود برخی کانون ها در برخی استان ها طبیعی و طی سنوات قبل هم موجود بوده است گفت: در حال حاضر در حوزه تب برفکی همه چیز تحت کنترل است و به هیچ عنوان موقعیت اضطرار نداریم و انشاالله با یاری متخصصان شرایط پایدار را حفظ خواهیم کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه هر کشتارگاه بنا بر در جه موجود یک تا سه ناظر در کشتارگاه ها مستقر هستند بیان کرد: گوشت در بهترین شرایط وارد کشور می شود.

وی آمار واردات دام را بسیار ناچیز اعلام کرد و افزود: هم اکنون جلوی ترانزیت دام زنده از حوزه قفقاز و کشورهای آسیای میانه گرفته شده، از مرز شرقی پاکستان بر اساس مصوبه هیئت دولت به شکل بسیار کم ی


برچسب ها: تب برفکی - کشور - برفکی - وزیر جهاد کشاورزی - دام زنده - میلیون - نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود

دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود