مطالب مرتبط:
اسکار 2024 را زنده تماشا کنید/ فاضل نظری میهمان نخستین «سپنج»
لینک پخش زنده مراسم اسکار 2024
آشنایی با پنج نامزد بهترین بازیگر زن در اسکار 2024
اسکار 2024 برگزیدگان خود را شناخت
اسکار 2024 برگزیدگان خود را شناخت/ اوپنهایمر و بیچارگان در صدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-11فرهنگي

رکوردهایی که در اسکار 2024 به ثبت رسید


اسکار 2024 گرچه تقرببا نزدیک به پیش بینی ها برگزار شد و «اوپنهایمر» مهم ترین جوایز را به خانه برد اما رکوردهایی را نیز در تاریخ 96 ساله این رویداد سینمایی به ثبت رساند.

- اسکار 2024 گرچه تقرببا نزدیک به پیش بینی ها برگزار شد و اوپنهایمر مهم ترین جوایز را به خانه برد اما رکوردهایی را نیز در تاریخ 96 ساله این رویداد سینمایی به ثبت رساند.

مراسم نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی برگزار شد که با چندین رکورد شگفت انگیز در تاریخ این جوایز سینمایی همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکار 2024 گرچه تقرببا نزدیک به پیش بینی ها برگزار شد و اوپنهایمر مهم ترین جوایز را به خانه برد اما رکوردهایی را نیز در تاریخ 96 ساله این رویداد سینمایی به ثبت رساند.

بیلی آیلیش با برنده شدن جایزه بهترین آهنگ اورجینال برای فیلم باربی دو سال پس از برنده شدن با آهنگ اصلی فیلم جیمز باند وارد کتاب رکوردهای اسکار شد و به عنوان جوان ترین برنده دو جایزه اسکار در تاریخ این رویداد سینمایی شناخته شد.

این رکورد پیش از این در اختیار بازیگر زن لوییز راینر بود که دومین اسکار خود را با فیلم زمین خوب در 28 سالگی دریافت کرده بود.

  جودی فاستر که دومین اسکار خود را برای سکوت بره ها در 29 سالگی دریافت کرد و هیلاری سوانک که دومین اسکار خود را برای عزیز میلیون دلاری در 30 سالگی کسب کر


برچسب ها: سینمایی - رکورد - اسکار - اوپنهایمر - جوایز سینمایی - جوایز - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

رکوردهایی که در اسکار 2024 به ثبت رسید

رکوردهایی که در اسکار 2024 به ثبت رسید