مطالب مرتبط:
معرفی برگزیدگان نمایشنامه نویسی جشنواره کودک/لیست کامل بخش فراگیر
برگزیدگان جشنواره ملی شعر عصای سفید معرفی شدند
نمایشنامه نویسان برگزیده جشنواره کودک / فهرست کامل بخش کامل را ارائه می کنیم
برگزیدگان مسابقات مناظره تخصصی تعاون معرفی شدند
72 کشور جهان در جشنواره پویانمایی تهران شرکت کردند / کشتن هزاران کودک در غزه را با 10 پویانمایی ثبت جهانی می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 16:202024-02-27فرهنگي

معرفی برگزیدگان نمایشنامه نویسی جشنواره کودک


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، بخش نمایشنامه نویسی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت انتشارات ورتا، - بخش نمایشنامه نویسی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که با عنوان قصه نمایش ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار شد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، بخش نمایشنامه نویسی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت انتشارات ورتا، ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه بخشی و حمایت از بچه های علاقه مند به نویسندگی نمایشنامه در 2 گروه سنی کودک (7 تا 12 سال و نوجوان 12 تا 17 سال) برگزار شد.

در بخش کودک نمایشنامه کاجستان نوشته آراد ترابی 11 ساله از همدان و نمایشنامه دختری به نام میخک نوشته نهال قلی پور 12 ساله از قزوین به عنوان برگزیده معرفی شدند.

همچنین در بخش نوجوان نمایشنامه دادگاه آب حیات تانیا رضایی 13 ساله از یزد و دستبند جادویی نوشته تارا جلالی 14 ساله از تهران برگزیده شدند.


برچسب ها: تئاتر کودک و نوجوان - جشنواره تئاتر کودک و نوجوان - کودک و نوجوان - نمایشنامه نویسی - جشنواره تئاتر کودک - نوجوان - تئاتر کودک
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان نمایشنامه نویسی جشنواره کودک

معرفی برگزیدگان نمایشنامه نویسی جشنواره کودک