مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس بازرگانی در فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران در گیلان
استخدام کارشناس ایمنی در فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران در گیلان
استخدام کارشناس برق در فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران در گیلان
محصول جدید اپل نیامده، هک شد
استخدام کارشناس فروش (محصولات اپل) در پخش لوازم جانبی آیفون پیکسل در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 11:152024-02-28اقتصادي

اپل بی خیال ساخت خودرو شد


طبق گزارش ها، پروژه اپل کار(Apple Car) یا پروژه تایتان(Project Titan) پس از صرف 10 سال زمان و میلیاردها دلار و تغییرات متعدد در رهبری این پروژه سرانجام لغو شده است.

- طبق گزارش ها، پروژه اپل کار(Apple Car) یا پروژه تایتان(Project Titan) پس از صرف 10 سال زمان و میلیاردها دلار و تغییرات متعدد در رهبری این پروژه سرانجام لغو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 10 سال، میلیاردها دلار، تغییرات متعدد رهبری و ده ها شایعه، همه اینها بر باد رفت و به نظر می رسد پروژه Apple Car متوقف شده است.

به نقل از انگجت، گزارش جدیدی از مارک گورمن از بلومبرگ می گوید که شرکت اپل به شکل رسمی این پروژه را لغو کرده است و این خبر را به حدود 2000 کارمندی که روی آن کار می کردند، اطلاع داده است.

اپل به عنوان بخشی از این تغییر، بسیاری از کارمندانی را که روی این پروژه کار می کنند به بخش هوش مصنوعی این شرکت منتقل می کند، جایی که آنها بر روی پروژه های هوش مصنوعی مولد تمرکز خواهند کرد.

با توجه به اظهارات تیم کوک مدیر عامل اپل، انتظار می رود این شرکت اواخر امسال اطلاعات بیشتری در مورد پروژه های هوش مصنوعی مولد خود به اشتراک بگذارد.

تیم پروژه توسعه خودروی اپل صدها مهندس سخت افزار و طراح خودرو را شامل می شد که به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، برخی از آنها می توانند به بخش های دیگر شرکت منتقل شوند و بقیه نیز احتمالاً اخراج خو


برچسب ها: پروژه - تغییرات - گزارش - رهبری - دلار - هوش مصنوعی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

اپل بی خیال ساخت خودرو شد

اپل بی خیال ساخت خودرو شد