مطالب مرتبط:
مردم مجری و ناظر انتخابات هستند
243 بازرس بر روند برگزاری انتخابات در کاشان نظارت دارند
تلاش دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات است
حمیدرضا فولادگر: رسانه ها ناظر خوبی برای انتخابات باشند
دلسوزان ایران باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 15:452024-02-22سياسي

ناظر و بازرس انتخابات مردم هستند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی گفت: ناظر و بازرس انتخابات مردم هستند و خودشان انتخابات را برگزار می کنند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی گفت: ناظر و بازرس انتخابات مردم هستند و خودشان انتخابات را برگزار می کنند، لذا امکان تخلف وجود ندارد.

علی اصغری امروز 3 اسفندماه در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در انتخابات با توجه به اهمیت موضوع آموزش، کمیته مجزا برای این امر تشکیل شد و وظیفه اداره آن به عهده دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول استانداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اولین گام دسته بندی مخاطبین آموزش بود که رأس هرم آن، اعضای ستاد انتخابات استان، سپس فرمانداران و هیأت اجرایی، بعد بخشداران و در سطح بعدی عوامل اجرایی شعب اخذ رأی قرار دارند که این سطح خود به دو بخش تقسیم می شود؛ یکی نمایندگان فرمانداران که باید در خصوص شعبه اخذ رأی پاسخگو باشد و گروه بعدی کاربران دستگاه احراز.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی افزود: آموزش ها با محتوای متناسب طراحی و شروع شد، به خصوص برای اعضای ستاد و هیأت های اجرایی و گروه بازرسی که نیاز بود تسلط بالاتری به قانون داشته باشند.


برچسب ها: انتخابات - استانداری خراسان رضوی - خراسان رضوی - استانداری - خراسان - تحول اداری - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

ناظر و بازرس انتخابات مردم هستند

ناظر و بازرس انتخابات مردم هستند