مطالب مرتبط:
زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش اعلام شد/تشریح جزییات برگزاری آزمون
زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش مشخص شد + جزییات
زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش اعلام شد + جزییات برگزاری آزمون
اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش + جزییات برگزاری آزمون
اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-02اجتماعي

جزییات دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش


تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از سازمان سنجش، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 می رساند که آزمون صبح روز جمعه به تاریخ 1402/12/18 در شهرستان های درج شده در جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

  الف - نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون  کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1402/12/15برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و…) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و…) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به


برچسب ها: آزمون استخدامی - آزمون - آموزش و پرورش - وزارت آموزش و پرورش - استخدامی - وزارت آموزش - استخدامی آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جزییات دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش