مطالب مرتبط:
3 فروردین؛ ورود اولین سامانه بارش 1403
از بارش باران بی سابقه در غرب تا ترافیک کشنده در شمال؛ وضعیت جاده ها و آب وهوا در اولین روزهای سال 1403
وضعیت جاده ها و راه ها، امروز 29 اسفند 1402 / ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین ـ رشت / بارش باران در جاده های 20 استان کشور
شاید بخندید اما این ها تصاویر اولین آمبولانس های جهان است
اولین تصویر از مجری مشهور در کانادا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 13:202024-03-19اجتماعي

بارش ها در قزوین تا اولین روز فروردین ادامه دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی کنونی تا ظهر چهارشنبه اول فروردین همچنان در منطقه فعال است و بیشترین فعالیت این سامانه برای صبح روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی کنونی تا ظهر چهارشنبه اول فروردین همچنان در منطقه فعال است و بیشترین فعالیت این سامانه برای صبح روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

ندا مشاطان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین تصاویر ماهواره ای استان قزوین، اظهار کرد: سامانه بارشی کنونی تا ظهر فردا چهارشنبه اول فروردین همچنان در منطقه فعال است که منجر به بارندگی، رعد و برق، وزش بادهای لحظه ای شدید غربی و جنوبی و با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت این سامانه برای صبح روز چهارشنبه پیش بینی شده است، بیان کرد: بیشترین میزان بارش استان قزوین طی شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان آوج با 25 میلی متر بوده و این میزان بارش در مرکز استان نیز 6 میلی متر به ثبت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت جوی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه، پایدار است و از ظهر جمعه تا بعدازظهر شنبه هفته آینده نیز با گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، افزایش ابر، در پاره ای مناطق بارش های رگباری


برچسب ها: چهارشنبه - کارشناس اداره کل هواشناسی - سامانه - سامانه بارشی - اداره کل هواشناسی - اول فروردین - استان قزوین
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در قزوین تا اولین روز فروردین ادامه دارد

بارش ها در قزوین تا اولین روز فروردین ادامه دارد