مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان
در صدونهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (22 اسفند 1402) | ادامه بررسی تباصر بودجه 1403
در صدونهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (22 اسفند 1402) | ادامه بررسی تباصر بودجه 1403 شهرداری
در صدونهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (22 اسفند 1402) | ادامه بررسی تبصره های بودجه 1403 شهرداری
صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه از مرز سه میلیارد دلار گذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-12سياسي

در جلسه شورای مسکن استان کرمان چه گذشت؟


استان نقشی در پروژه طرح ملی مسکن در دست ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام ندارد و قرارداد بین ستاد اجرایی فرمان امام کشور با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: استان نقشی در پروژه طرح ملی مسکن در دست ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام ندارد و قرارداد بین ستاد اجرایی فرمان امام کشور با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز 22 اسفندماه در دوازدهیمن جلسه شورای مسکن استان کرمان با اشاره به حواشی پروژه در حال ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان اظهار کرد: استان نقشی در پروژه طرح ملی مسکن در دست ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام ندارد و قرارداد بین ستاد اجرایی فرمان امام کشور با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده و استان در این مسئله دخیل نیست.

وی با بیان این مطلب که اولویت واگذاری زمین در طرح ملی مسکن باید با افرادی باشد که پول واریز کرده اند، گفت: در شهرهایی که زمین به متقاضیان واگذار می شود باید زیرساخت ها توسط دستگاه های خدمت رسان هرچه سریع تر آماده شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

استاندار کرمان در ادامه سخنانش عنوان کرد: طبق تعهدمان باید یک زمین حدود 20 هکتاری به پارک علم و فناوری اختصاص داده شود و ترجیحاً این زمین باید نزدیک دانشگاه ها باشد.


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان امام - ستاد اجرایی فرمان - ستاد اجرایی - وزارت راه و شهرسازی - طرح ملی مسکن - راه و شهرسازی - فرمان
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه شورای مسکن استان کرمان چه گذشت؟

در جلسه شورای مسکن استان کرمان چه گذشت؟