مطالب مرتبط:
انتقاد یک کارشناس بازار سرمایه از تداوم روزهای قرمز بورسی: از ابتدای کار دولت 114 میلیارد دلار از بازارسرمایه خارج شده است/ دولت کسری بودجه را از جیب شرکتها جبران می کند/ رییس سازمان بورس از حقوق سهامداران صیانت کند
گسترش بسترهای فرهنگی در شهرهای مهاجرپذیر در دستور کار مجلس قرار گیرد
ساخت دهکده جدید فناوری های نوین فرهنگی در دستور کار است
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خبر داد: تهیه لیست باندهای سواستفاده از کودکان کار | نگهداری از ترنس ها تبدیل معضل شده | قوه قضاییه و بهزیستی تعریف مشخصی از ترنس ها ندارند | نمی دانیم ترنس ها را در گرمخانه ها مردانه پذیرش کنیم یا زنانه!
برپایی نمایشگاه و جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم در دانشگاه دامغان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 14:502024-02-28سياسي

برپایی نماز مهم ترین کار فرهنگی سازمان ها است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برپایی نماز یکی از مهم ترین کارهای فرهنگی در سازمان ها و ادارات است و فعالیتی عبادی، اجتماعی و سیاسی است که در نمازخانه ها اجرا می شود.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برپایی نماز یکی از مهم ترین کارهای فرهنگی در سازمان ها و ادارات است و فعالیتی عبادی، اجتماعی و سیاسی است که در نمازخانه ها اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه نهم اسفند ماه در جلسه تقدیر از استان های برگزیده در امر نماز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی رییس امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به روایاتی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار در خصوص نماز اول وقت و برپایی نماز جماعت، گفت: بر اساس روایاتی از پیامبرعظیم الشأن اسلام فردی که 40 روز نماز بخواند از آتش و نفاق دور می ماند و با خواندن نماز اول وقت به سرعت از پل صراط عبور خواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت حضور نمازگزاران در مساجد برای برپایی نماز تصریح کرد: قطعا بهترین و قابل اطمینان ترین افراد، کسانی هستند که برای برپایی نماز در مساجد حضور می یابند و بهترین مشاورین ما می توانند افراد حاضر در مساجد باشند.


برچسب ها: سازمان پزشکی قانونی کشور - سازمان پزشکی قانونی - رییس سازمان پزشکی قانونی - برپایی نماز - نماز - سازمان - سازمان پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز مهم ترین کار فرهنگی سازمان ها است

برپایی نماز مهم ترین کار فرهنگی سازمان ها است