مطالب مرتبط:
اثر جهانی کاروانسرای بلاد شاپور کهگیلویه ،فرصت سفر به دوران صفوی
کادر درمان در غزه بدون افطار و سحری/ مرگ کودکان بر اثر قحطی
کادر درمان در غزه بدون افطاری و سحری/ مرگ کودکان بر اثر قحطی
فیلم | دمی تازه با خوراکی های سنتی کهگیلویه و بویراحمد
فیلم|مانور سلامت نوروزی بهداشت محیط کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 16:102024-03-11اقتصادي

22 مورد مرگ بر اثر مسمومیت در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،کامروز امینی،مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری 22 نفر در استان بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است.

- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری شهرستان بویراحمد 21 مورد تلفات ناشی از قرص برنج را داشته و شهرستان گچساران نیز یک مورد مرگ براثر این قرص داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،کامروز امینی،مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری 22 نفر در استان بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است.

امینی با بیان اینکه قرص برنج هیچ پادزهری ندارد، گفت: از مجموع متوفیان ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان، 9 نفر مرد و 13 نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیچ پادزهر اختصاصی در درمان مسمومیت حاد با قرص برنج وجود ندارد و اقدامات درمانی تنها شامل اقدامات حمایتی و علامتی است.

امینی با بیان اینکه در سال جاری، 592 جسد در پزشکی قانونی استان مورد معاینه پزشکی قرار گرفت، گفت: از این تعداد 163 پرونده مربوط به زنان و 429 پرونده مربوط به مردان بود


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل پزشکی قانونی - پزشکی قانونی - بویراحمد - مسمومیت با قرص برنج - کهگیلویه - قرص برنج
آخرین اخبار سرویس:

22 مورد مرگ بر اثر مسمومیت در کهگیلویه و بویراحمد

22 مورد مرگ بر اثر مسمومیت در کهگیلویه و بویراحمد