مطالب مرتبط:
آکادمی اسکار به چه فیلمی جایزه می دهد؟
آکادمی اسکار به چه فیلمی جایزه می دهد؟
استخدام کارشناس فروش در آکادمی کسب و کار رضا شهابی در کرمان
شگفتی بزرگ در انتظار جوایز اسکار
دستاورد بزرگ منابع انسانی همراه اول از اسکار کسب وکارها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 14:352024-03-03فرهنگي

آکادمی اسکار به چه فیلمی جایزه می دهد؟


در حالی که بسیاری از همین حالا فیلم «اوپنهایمر» را برنده جایزه اسکار بهترین فیلم می دانند، چند عضو آکادمی اسکار از احتمال بروز یک شگفتی در مراسم اعطای جوایز خبر می دهند.

- ، درام منطقه مورد علاقه به کارگردانی جاناتان گلیزر که اقتباسی از رمان نوشته مارتین آمیس است می تواند در رقابت اسکار بهترین فیلم غافلگیرکننده باشد و اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان را شکست دهد، همانطور که به نظر می رسد مجموعه ای از مصاحبه ها با رای دهندگان ناشناس اسکار نشان دهنده افزایش حمایت از این فیلم است.

ایسنا نوشت؛ پس از بسته شدن پنجره رای گیری برای جوایز اسکار، فاصله زمانی تا اعلام نتایج در یکشنبه هفته آینده پر از حدس و گمان های داغ است که بخشی از این گمانه زنی ها حاصل مصاحبه های ناشناس با رای دهندگان اسکار است که در آن اعضای آکادمی از چگونگی رسیدن به انتخاب های خاص خود صحبت می کنند و با انجام این کار، روشنگری زیادی در مورد شانس فیلم های و چهره ها در جوایز اسکار پیش رو ارائه می کنند.

در حالی که بر اساس قوانین اسکار به اشتراک گذاشتن تصمیمات رای دهندگان در هر مقطعی از جمله گفتگو با مطبوعات به طور ناشناس ممنوع است اما جمع بندی گفتگو با اعضای آکادمی حاکی از آن است که در جوایز امسال فیلم منطقه مورد علاقه می تواند به شکل غافلگیرکننده ای جایزه ا


برچسب ها: اسکار - آکادمی اسکار - بهترین فیلم - فیلم - آکادمی - اوپنهایمر - کارگردانی
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی اسکار به چه فیلمی جایزه می دهد؟

آکادمی اسکار به چه فیلمی جایزه می دهد؟