مطالب مرتبط:
زوم کاهش هزینه های ثبت اسناد در کشور و استان سمنان
لزوم کاهش هزینه های ثبت اسناد در کشور و استان سمنان
لزوم کاهش هزینه های ثبت اسناد در کشور و استان سمنان
آغاز بازدیدهای نظارتی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد خدمات سفر استان اردبیل
ایجاد 15 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 00:252024-02-27سياسي

تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان


‍ معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از نظارت مضاعف بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان با هدف زمینه سازی برای خدمات دهی مناسب این مجتمع های بین راهی در ایام نوروز و تعطیلات پایان سال خبر داد.

- ایسنا/سمنان ‍ معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از نظارت مضاعف بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان با هدف زمینه سازی برای خدمات دهی مناسب این مجتمع های بین راهی در ایام نوروز و تعطیلات پایان سال خبر داد.

محسن لشکری شامگاه 8 اسفند در حاشیه بازدید یکی از این مجتمع ها اظهار کرد: کارگروه نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی از هم اکنون فرآیند بازدیدهای دوره ای خود برای رفع مشکلات احتمالی این مجتمع ها را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اهمیت مجتمع های بین راهی در ایام نوروز گفت: حجم بالای سفرها و ضرورت خدمات دهی به هم میهنان و زوار و مسافران نوروزی ایجاب می کند که مجتمع های بین راهی استان از هم اکنون مهیای سفرهای نوروزی شوند.

او از مجتمع های بین راهی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های حمل و نقل جاده ای در کشور نام برد و افزود: وظیفه و کارکرد اصلی این مجتمع ها، تامین نیازهای اساسی مسافران،گردشگران و دیگر کاربران جاده و از جمله اس


برچسب ها: بین راهی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - استان سمنان - اداره کل راهداری - خدمات - حمل ونقل جاده ای - راه های روستایی
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان

تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان