مطالب مرتبط:
74 طرح مشاغل خانگی و صنایع دستی گیلان به بانک معرفی شدند
بررسی پیش نویس سند ملی صنایع دستی
نقش رسانه ها بالا بردن هوش فرهنگی مردم است/ «میرات آریا» مرجعی مطمئن برای دوستداران تاریخ، گردشگری و صنایع دستی.
ضرغامی: صنایع دستی می تواند دنیا را به فرهنگ های اصیل خود بازگرداند
«سند ملی صنایع دستی» به کجا رسید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:402024-02-20فرهنگي

بخشی از کاروانسرای تاریخی جهرم به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: بخشی از کاروانسرای تاریخی مخک در شهرستان جهرم به بازارچه دائمی صنایع دستی تبدیل می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: بخشی از کاروانسرای تاریخی مخک در شهرستان جهرم به بازارچه دائمی صنایع دستی تبدیل می شود.

محمد ثابت اقلیدی امروز، اول اسفندماه در بازدید از جاذبه های تاریخی شهرستان جهرم بر لزوم معرفی مقاصد کمتر شناخته شده استان برای جذب گردشگر تأکید کرد و گفت: جهرم یکی از شهرستان های پرجاذبه گردشگری و آثار تاریخی ارزشمند در فارس است که دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعل بی شماری است.

وی در بازدید از کاروانسرای تاریخی مخک اظهار کرد: یکی از آثار ارزشمند شهرستان جهرم کاروانسرای تاریخی مخک است که قدمتش به دوره صفوی برمی گردد و هم اکنون در حال مرمت است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: با توجه به تأکید رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در هر شهرستان، به زودی این بازارچه در شهر جهرم راه اندازی می شود.

ثابت اقلیدی گفت: کاروانسرای تاریخی مخک در حال مرمت است و با مذاکراتی که با بهره بردار مجموعه داشتیم مقرر شد بخشی از این بنای ملی به بازارچه دائمی صنای


برچسب ها: کاروانسرای تاریخی - صنایع دستی - شهرستان جهرم - بازارچه دائمی صنایع دستی - تاریخی - گردشگری و صنایع دستی - مدیرکل میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از کاروانسرای تاریخی جهرم به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود

بخشی از کاروانسرای تاریخی جهرم به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود