مطالب مرتبط:
گزارش تصویری از مناطق و جاذبه های گردشگری کیار و اردل استان چهارمحال بختیاری
فراخوان ایرنا برای معرفی برنامه های داوطلبان انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری
85 درصد خانوارهای واجد شرایط چهارمحال و بختیاری از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کردند
عاشقانه های بهنوش بختیاری به همراه پدر و مادرش
سد بختیاری، بلندترین سد کشور، در مرحله تأمین مالی از محل فاینانس خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 14:302024-02-20فرهنگي

علاقمند شدن شهروندان چهارمحال و بختیاری به هنر تئاتر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت اکران نمایش های تئاتر در استان بالا رفته است و این علاقه مند شدن شهروندان و جامعه به این هنر را نوید می دهد.

- پیام احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اکران نمایش هرکه از این درگذشت در فرهنگسرای شهرکرد، ارائه موضوعات مهم اجتماعی از جمله خانواده در قالب نمایش و تئاتر را از اقدامات تاثیرگذار اجتماعی دانست و اظهار کرد: نمایش کم نظیر هرکه از این درگذشت با محوریت موضوعاتی همچون جمعیت، خانواده، ازدواج و فرزند آوری با بیش از 100 نفر عوامل و بازیگر ظرف دو ماه زحمت شبانه روزی مجموعه مردمی هیات فاطمه الزهرا بن به انجام رسید.

وی به وجود آمدن گروه های مردمی فعال در زمینه فرهنگ را اقدامی امید آفرین و موثر دانست و عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سرمایه گذاری جدی در این زمینه انجام داده است.

احمدی همچنین از استقبال بی نظیر مردم از نمایش هرکه از این در گذشت خبر داد و تصریح کرد: این نمایش در پنج شب ویژه عموم و سه سانس صبح ویژه دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد که استقبال بی نظیری انجام شد و بیش از 7000 نفر از این نمایش دیدن کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هنر تئاتر را هنری تاثیرگذار به خصوص در مسائل اجتماعی دانست و افزود: ظرفیت نمایش های تئاتر در استان بالا رفته


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال و بختیاری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ - اداره کل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

علاقمند شدن شهروندان چهارمحال و بختیاری به هنر تئاتر

علاقمند شدن شهروندان چهارمحال و بختیاری به هنر تئاتر