مطالب مرتبط:
مونوکسید کربن اینبار 3 ابهری را مسموم کرد
قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل بابت نجات جان مادر و نوزاد/ وزیر بهداشت: پیام رهبر انقلاب خستگی را از تن سربازان جبهه سلامت زدود
تولد یک نوزاد/نجات جان 2 انسان در سوز سرمای زمستان
تصادف مرگبار در جاده بیجار جان 2 نفر را گرفت
معلمی که جان دانش آموزش را از خفگی نجات داد +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 11:302024-03-16حوادث

مسمومیت با مونوکسید کربن جان 2 نفر را در یاسوج گرفت


رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت دو نفر بر اثر مسمومیت با مونوکوسید کربن در منطقه معصوم آباد یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت دو نفر بر اثر مسمومیت با مونوکوسید کربن در منطقه معصوم آباد یاسوج خبر داد.

محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با سردی هوا خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن افزایش یافته است، اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه روز شنبه 26 اسفندماه 1402 با اعلام خبر گازگرفتگی به مرکز پیام اورژانس یاسوج بلافاصله تیم پایگاه اورژانس به محل حادثه در ابوذر 4 منطقه معصوم آباد یاسوج اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه یک نفر آقای 60 ساله و یک خانم 35 ساله، به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدن کربن فوت کرده و یک خانم 20 ساله نیز راهی بیمارستان امام سجاد یاسوج شد.

رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم اورژانس با ارزیابی وضعیت این دو نفر دریافتند که متاسفانه هر دو نفر فاقد علائم حیاتی بوده اند.

همچنین محمد رستمی ، رییس سازمان آتش نشانی یاسوج نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا این حادثه دو فوتی و یک مصدوم داشت، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - مسمومیت - اورژانس - کهگیلویه - یاسوج
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت با مونوکسید کربن جان 2 نفر را در یاسوج گرفت

مسمومیت با مونوکسید کربن جان 2 نفر را در یاسوج گرفت