مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: جای تاسف است که مقامات عالی آمریکا با مواضع خود عملا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می دهند که حمله نظامی به رفح صورت بگیرد
امیرعبداللهیان: رویارویی ما با رژیم صهیونیستی باید قاطع و اثرگذار باشد
امیرعبداللهیان: باید بر قطع کامل هرگونه همکاری با رژیم صهیونیستی و تحریم کامل کالا های شرکت های صهیونیستی تاکید و اقدام کنیم
تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله خمپاره ای مقاومت به مواضع صهیونیستها
طالبان شهرک سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 19:002024-03-09بين الملل

پدرخوانده رژیم صهیونیستی کیست؟ +عکس و فیلم


همزمان با مرگ او، بی سابقه ترین جنایات اسراییل علیه غزه بی وقفه ادامه دارد و رهبران کشورهای غربی و دولت های ایشان هم رکوردهای تعصب نسبت به این رژیم را جابجا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشرق نوست: طبق اعلام رسانه های انگلستان، لرد جاکوب(یعقوب) روتشیلد، سرمایه دار یهودی-بریتانیایی، وارث سلسله معروف بانکداری روتشیلد روز دوشنبه (26 فوریه) از دنیا رفت.

طبق خبر این رسانه ها، او به عنوان رییس بنیاد خیریه خانواده روتشیلد که در سرزمین های اشغالی مستقر است، اثری محو نشدنی بر رژیم اسراییل گذاشت.

این بودجه برای ساخت کنست رژیم صهیونیستی، دادگاه عالی و اخیراً ساختمان جدید کتابخانه ملی که سال گذشته تکمیل شد، به کار گرفته شد.

لیکن، نقش روتشیلدها در شکل گیری و دوام رژیم نامشروع اسراییل و فراتر از آن، امپراتوری جهانی زرسالاران صهیونیست، بسیار کلیدی تر از این حرف هاست.

همزمان با مرگ یعقوب روتشیلد، بی سابقه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بی وقفه ادامه دارد و رهبران کشورهای غربی و دولت های ایشان هم رکوردهای طرفداری و حتی تعصب نسبت به این رژیم را جابجا کرده اند.

به راستی راز این سرسپردگی محض به موجودیت و بقای رژیم اسراییل چیست؟ نگاهی به ریشه های خاندان ابر-زرسالار روتشیلد شاید راز این سرسپردگی را تا حدی روشن سازد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - اسراییل - رژیم - صهیونیستی - سرزمین های اشغالی - کشورهای غربی - رژیم اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده رژیم صهیونیستی کیست؟ +عکس و فیلم

پدرخوانده رژیم صهیونیستی کیست؟ +عکس و فیلم