مطالب مرتبط:
سارا و نیکا از تصویر جنجالی جدید خود رونمایی کردند ! / هر دو خوش استایل و جذاب آماده ازدواج شدند / سوئ بهشان ساخته + عکس
عکس های مدلینگ خارج از سریال بازیگر زن نوظهور + ازدواج، خوانندگی و بیوگرافی آذین رئوف
منوچهر هادی ازدواج کرد| این دختر جوان جایگزین یکتا ناصر شد+عکس
تصاویر/ برگزاری جشن روزه اولی ها در آشتیان
کلیپ | برگزاری جشن روزه اولی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:102024-03-13دانش

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج در دانشگاه یزد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس کلانتری، رییس دانشگاه یزد در این مراسم جشن ازدواج دانشجویی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی خوشبختی برای زوج های دانشجو، - جشن ازدواج دانشجویی ویژه مزدوجین دو سال اخیر با حضور 150 زوج دانشجو در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس کلانتری، رییس دانشگاه یزد در این مراسم جشن ازدواج دانشجویی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی خوشبختی برای زوج های دانشجو، با تاکید بر برگزاری چنین برنامه هایی در دانشگاه گفت: جشن های ازدواج دانشجویی باعث ایجاد انگیزه در جوانان و انگیزه برای ازدواج و همچنین تکریم دانشجویان خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از دفتر نهاد و برگزارکنندگان این مراسم، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: هر گاه آدمی ازدواج کند، نصف دین را به دست آورده است و آیه هُنَّ لِبَاسٌ لَّکُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ نیز بیانگر نقش اصلاحی همسران است به این مفهوم که زن و شوهر باید همانند لباسی عیب های یکدیگر را پوشش داده و در اصلاح یکدیگر بکوشند و این موارد از ویژگی های ازدواج است.

کلانتری با اشاره به اینکه مشکلات و سختی ها، بخشی از زندگی هستند و همیشه زندگی بر یک مدار نمی چرخد، عنوان کرد: در تلاش هستیم سایت مسکن مناس


برچسب ها: ازدواج دانشجویی - دانشجو - ازدواج - دانشگاه یزد - دانشجویی - برگزار - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج در دانشگاه یزد + عکس

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج در دانشگاه یزد + عکس