مطالب مرتبط:
اسمارتک نیوز » الهه منصوریان سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان شد
منصوریان سرمربی جدید تیم ملی؛ طهماسبی به جوانان می رود؟
منصوریان به زودی سرمربی تیم ملی خواهد شد
(عکس) کنایه جنجالی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران به قلعه نویی
پایان کار تیم ملی تنیس روی میز بانوان با شکست برابر برزیل آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 17:552024-02-20ورزشي

منصوریان سرمربی جدید تیم ملی ووشو بانوان


از فدراسیون ووشو خبر می رسد که مدیران این رشته توافقات لازم را با الهه منصوریان انجام داده اند و این چهره نام آشنا به زودی و رسما سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران خواهد شد.

- الهه منصوریان چهره نام آشنای ووشو ایران در حالی به زودی و رسما سرمربی تیم ملی بانوان خواهد شد که به نظر می رسد راضیه طهماسبی نیز راهی تیم جوانان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از فدراسیون ووشو خبر می رسد که مدیران این رشته توافقات لازم را با الهه منصوریان انجام داده اند و این چهره نام آشنا به زودی و رسما سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران خواهد شد.

منصوریان که افتخارات زیادی را در کارنامه دارد در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز همچون اداور گذشته این رویداد بزرگ قاره ای، پشت سد چینی ها ماند و مدال نقره گرفت.

منصوریان با این اوصاف از سه دوره حضور در بازی های آسیایی با 2 نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در هر سه دوره نیز مغلوب چینی ها شد.

او سه طلا، یک نقره و یک برنز جهان را هم در کارنامه دارد.

وی چندی پیش و در پایان لیگ برتر ووشو بانوان که با قهرمانی سپاهان (تیمی که منصوریان در آن حضور داشت) از دنیای قهرمانی به صورت رسمی وداع کرد.

منصوریان پس از این وداع در گفت وگو با ایرنا نیز اعلام کرد که پیشنهادی از سوی مسئولان فدراسیون برای فعالیت در دنیای مربیگری به او شده است.


برچسب ها: تیم ملی ووشو بانوان - منصوریان - سرمربی تیم ملی - الهه منصوریان - تیم ملی ووشو - ووشو بانوان - بازی های آسیایی
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان سرمربی جدید تیم ملی ووشو بانوان

منصوریان سرمربی جدید تیم ملی ووشو بانوان