مطالب مرتبط:
راه اندازی بازارچه بهاره از 12 اسفندماه در ورودی غربی بوستان ساعی/ بازگشایی 30 غرفه متنوع خوراک، پوشاک و منسوجات برای رفاه مردم و رونق کسب وکار
قرارداد راه اندازی 275 طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی منعقد شد
این کشور کوچک عربی نیروگاه هسته ای راه اندازی کرد +جزییات
راه اندازی اولین موزه صحرایی دَرهای قدیمی ایران در بندر تاریخی لافت
راه اندازی مراکز دارالقرآن در صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 13:552024-03-04سياسي

راه اندازی بندرخشک در پایتخت تریلرها را پیگیری می کنیم


منتخب مردم اسدآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیگیری راه اندازی بندرخشک برای شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از برنامه های خود در این دوره از مجلس خبر داد.

- ایسنا/همدان منتخب مردم اسدآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیگیری راه اندازی بندرخشک برای شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از برنامه های خود در این دوره از مجلس خبر داد.

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت وجود 6000 تریلر و ماشین سنگین در شهرستان اسدآباد معروف به پایتخت تریلرها ایجاد و راه اندازی بندرخشک در این شهرستان از نقش اثرگذار و بزرگ در اشتغال برخوردار است.

وی افزود: یکی از برنامه های بنده در دوره هشتم پیگیری منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد بود، با توجه به اینکه برآیند کار در بحث منطقه ویژه اقتصادی کمرنگ شده به طور قطع طرح بندرخشک را طی مکاتبه و نشستی با وزیر راه و شهرسازی در این دوره از مجلس پیگیری خواهم کرد.

منتخب مردم اسدآباد در انتخابات مجلس دوازدهم ادامه داد: اکتشاف معادن یکی از کارهای بزرگ دیگر و از پایه های ایجاد اشتغال در منطقه بوده که در این دوره از مجلس پیگیری خواهم کرد.

رنجبرزاده بیان کرد: اکتشاف معادن موجود در منطقه اعم از محمدآباد دارای ژئو شیمی و ذخایر بزرگی بوده که می توان کارخانه های بزرگی را در کنار آ


برچسب ها: شهرستان اسدآباد - اسدآباد - راه اندازی - بندرخشک - منطقه ویژه اقتصادی - مجلس شورای اسلامی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بندرخشک در پایتخت تریلرها را پیگیری می کنیم

راه اندازی بندرخشک در پایتخت تریلرها را پیگیری می کنیم