مطالب مرتبط:
حزب الله: تا پایان تجاوز اسراییل به غزه در کنار مقاومت فلسطین خواهیم بود
تداوم حمایت های آمریکا از اسراییل/ افزایش آمار شهدای فلسطینی در سایه قحطی غذا و دارو
درگیری شدید نیروهای مقاومت و ارتش اسراییل در غزه و خان یونس/سفر سری رییس سیا به مصر برای آتش بس در غزه/شمار شهدای غزه به 31 هزار و 112 تن افزایش یافت
حزب الله : تا پایان تجاوز اسراییل به غزه در کنار مقاومت فلسطین خواهیم بود
آنروا: اسراییل مانع ورود کمک های پزشکی مهم به غزه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-12بين الملل

ملکه اردن: قحطی غزه، ساخت اسراییل است


ملکه اردن گرسنگی در نوار غزه را فاجعه ای ساخته رژیم صهیونیستی دانست و بر برقراری آتش بسی فوری در نوار غزه به عنوان اولویت شماره یک تاکید کرد.

- ملکه اردن گرسنگی در نوار غزه را فاجعه ای ساخته رژیم صهیونیستی دانست و بر برقراری آتش بسی فوری در نوار غزه به عنوان اولویت شماره یک تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملکه رانیا، همسر عبدالله دوم، پادشاه اردن در مصاحبه ای با شبکه آمریکایی سی ان ان اظهار کرد: برقراری آتش بسی فوری در نوار غزه اولویت شماره یک است و آنچه اکنون در حال وقوع است، مساله ای بسیار ننگین و شرم آور است.

ملکه رانیا درباره عملیات هلی برنی که اردن انجام داد، گفت: دلیل ما برای اجرای این عملیات هلی برن این است که پس از تلاش بی فایده مان برای متقاعد کردن اسراییل درباره باز کردن نقاط دسترسی زمینی، دریافتیم که باید کاری انجام دهیم.

ارتش اردن پیشتر هفت عملیات هلی برن را با همکاری مصر، آمریکا، فرانسه و بلژیک جهت ارسال کمک ها در شمال نوار غزه انجام داد، به این ترتیب مجموع عملیات های هلی برن اردن به 38 مورد و تعداد هلی برن هایی که با همکاری با دیگر کشورها انجام داد، به 46 مورد رسید.

ملکه اردن در ادامه این مصاحبه به وجود کامیون ها و چندین تن مواد غذایی دراین کامیون ها تنها در فاصله چند مایلی ساکنان نوار غزه که از گرسنگی رنج می برند، اش


برچسب ها: نوار غزه - رژیم صهیونیستی - اردن - شماره یک - برقراری - نوار - ملکه
آخرین اخبار سرویس:

ملکه اردن: قحطی غزه، ساخت اسراییل است

ملکه اردن: قحطی غزه، ساخت اسراییل است