مطالب مرتبط:
پسر بچه ای که دوست داره همکار محسن چاوشی بشه/چه خوب میزنه ، ویدیو
زنی با همدستی خواهرش پسر 11 ساله اش را کشت
این پسر 16 ساله رقیب بیرانوند شد!
ماجرای سرقت عجیب پسر 20 ساله از مادرش| روزهای تاریک پسر روانی بعد از سرقت و خودکشی
حکم اعدام برای مردی که در یک پارک به 9 زن تجاوز کرد/ متهم در دادگاه: من در هرات زن و بچه دارم و به هیچ زن و دختری حتی نگاه نمی کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 10:002024-03-10پزشكي

خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه 8 ساله بستکی


متخصص جراحی مغز واعصاب وستون فقرات گفت: عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه 8 ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.

- ایسنا/هرمزگان متخصص جراحی مغز واعصاب وستون فقرات گفت: عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه 8 ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.

آرمین عظیمی، امروز (بیستم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمل جراحی و خارج سازی قیچی از جمجمه کودک 8 ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

وی، با بیان اینکه این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید، افزود: طبق معاینه اولیه وبررسی معلوم شد که هنگام نزاع و دعوای دو برادر و پرتاب کیف مادر خود به سمت همدیگر قیچی ابرو و آرایشی مادر از کیف خارج و بر جمجمه مرساد 8 ساله فرو رفته است که پس از انتقال کودک توسط والدین به بیمارستان بستک به بندرعباس اعزام شد.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار عبور و به فضای اینتراک کرانیال رسیده وتابل جمجمه را سوراخ کرده وبه سینوس های وریدی اصلی نزدیک شده بود.


برچسب ها: مجتمع آموزشی - پیامبر اعظم - بندرعباس - قیچی - جمجمه - پسر بچه - موفقیت
آخرین اخبار سرویس:

خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه 8 ساله بستکی

خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه 8 ساله بستکی