مطالب مرتبط:
کشف پیش ساز مواد محترقه از یک انبار
کشف بیش از 2 هزار انواع مواد محترقه در اهواز
بیش از 54 هزار عدد مواد محترقه در بوکان کشف شد
کشف 14 هزار انواع مواد محترقه غیر مجاز در ایلام
کشف بیش از 24 هزار مواد محترقه در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 18:302024-03-07حوادث

کشف مواد محترقه در تاکستان


فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف بیش از 17 هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز و توقیف یک دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد.

  - ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف بیش از 17 هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز و توقیف یک دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد.

  بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از خیابان های شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله عوامل انتظامی این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، 2 نفر با یک دستگاه خودروی سواری در حال فروش مواد محترقه در کنار خیابان بودند که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، 17 هزار و 164 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تلاش سودجویان بری ثروت اندوزی، بیشتر شاهد بروز اتفاقاتی از این دست خواهیم بود، والدین باید نسبت به جوانان و نوجوانان


برچسب ها: مواد محترقه - انتظامی - فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - تاکستان - یک دستگاه - نیروی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد محترقه در تاکستان

کشف مواد محترقه در تاکستان