مطالب مرتبط:
رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد
رسانه آمریکایی: رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد
یک مقام ارشد آمریکایی: گروه هفت در حال بررسی ممنوعیت پرواز شرکت هواپیمایی «ایران ایر» به اروپا در صورت انتقال موشک های بالستیک تهران به روسیه، هستند
واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، چین و روسیه/ پیام مهمی که به غرب صادر شد
روسیه خواستار توقف ارسال سلاح از فرانسه به اوکراین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 17:402024-03-17بين الملل

پشت پرده هیاهوی غرب درباره ارسال موشک های ایران به روسیه


یک کارشناس و استاد علوم سیاسی مصری در واکنش به ادعاهای آمریکا علیه تهران مبنی بر ارسال موشک به روسیه گفت که این ادعاهای بی اساس در راستای فشار آوردن به ایران و ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مردم غزه است.

- یک کارشناس و استاد علوم سیاسی مصری در واکنش به ادعاهای آمریکا علیه تهران مبنی بر ارسال موشک به روسیه گفت که این ادعاهای بی اساس در راستای فشار آوردن به ایران و ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مردم غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل صبری مقلد استاد دانشگاه مصر در واکنش به ادعاهای آمریکا مبنی بر ارسال موشک از ایران به روسیه گفت که ادعاهای واشنگتن علیه این 2 کشور سخیف است.

صبری گفت: آخرین مطالبی که رسانه های بین المللی گزارش دادند اتهام دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا علیه ایران مبنی بر ارسال موشک های بالستیک به روسیه و دادن فناوری ساخت به این کشور است.

آمریکا تهدید کرده که اگر این اقدامات متوقف نشود تحریم های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد و از جمله این تحریم ها توقف تمام پروازهای ایران به فرودگاه های اروپاست.

اخیرا خبرگزاری رویترز به نقل از 6 منبع مطلع مدعی شده بود که ایران تعداد زیادی موشک زمین به زمین به روسیه ارسال کرده است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - ایران - روسیه - ارسال - آمریکا - موشک - علوم سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده هیاهوی غرب درباره ارسال موشک های ایران به روسیه

پشت پرده هیاهوی غرب درباره ارسال موشک های ایران به روسیه