مطالب مرتبط:
هشدار آمریکا درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان
گزارشگر سازمان ملل روایت رژیم اسراییل درباره کشتار غزه را رد کرد
رسانه صهیونیست: صبر دولت آمریکا در قبال رفتار نتانیاهو در جنگ غزه به پایان رسید
ایلهان عمر: آمریکا برای کشتار فلسطینیان به اسراییل چراغ سبز نشان داد
صدوچهل وهفتمین روز «طوفان الاقصی»| 15 شهید در حمله به دیرالبلح / هاآرتص: روایت های اسراییل درباره الرشید غزه باورپذیر نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 13:102024-03-02بين الملل

صدای رسانه های آمریکا هم از روایت های متناقض رژیم صهیونیستی درباره «کشتار الرشید» درآمد


روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» و همچنین روزنامه «وال استریت ژورنال» به بررسی روایت های ناهماهنگ رژیم صهیونیستی درباره کشتار در خیابان الرشید غزه پرداختند.

- صدای رسانه های آمریکا هم از روایت های متناقض رژیم صهیونیستی درباره کشتار الرشید درآمد روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و همچنین روزنامه وال استریت ژورنال به بررسی روایت های ناهماهنگ رژیم صهیونیستی درباره کشتار در خیابان الرشید غزه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال فاش کرد که اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص کشتار فلسطینیان در خیابان الرشید غزه حاوی اطلاعات ناهماهنگ و گاهی اوقات متناقض است.

روزنامه مذکور به نقل از یک نظامی صهیونیست همچنین نوشت منبع آتش تانک نبود، بلکه تفنگ بود، در حالی که یکی دیگر از مقامات نظامی این رژیم اعلام کرد که این تانک اسراییلی بود که تیر اخطار شلیک کرد و نیروها شروع به تیراندازی به سمت جمعیت کردند.

این روزنامه با بررسی اظهارات یک نظامی صهیونیست دیگر نوشت که این صهیونیست مدعی شده که سربازان رژیم اشغالگر به تیراندازی به سمت آنها پاسخ دادند.

در همین راستا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت تصاویر منتشر شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین کلیپ های ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده آنچه اتفاق افتاد


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - وال استریت ژورنال - صهیونیست - روزنامه وال استریت ژورنال - صهیونیستی - روزنامه - روزنامه آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

صدای رسانه های آمریکا هم از روایت های متناقض رژیم صهیونیستی درباره «کشتار الرشید» درآمد

صدای رسانه های آمریکا هم از روایت های متناقض رژیم صهیونیستی درباره «کشتار الرشید» درآمد