مطالب مرتبط:
درباره تأثیر افغانستانی ها بر ترکیب جمعیتی ایران نگرانی هایی وجود دارد / آن ها ترکیب جمعیتی ایران را در کیفیات بهم می ریزند / اینکه این افراد شهروند شوند یا خیر باید قوانین خیلی محکمی داشته باشد و به راحتی انجام نشود
انتخاب مناسب کره جنوبی برای جایگزینی کلینزمن
طرز تهیه مرغ کره جنوبی اصل خوشمزه و لذیذ
دولت کره جنوبی پزشکان اعتصاب کننده را تهدید کرد؛ «تا پنجشنبه سر کار برنگردید مجازات می شوید»
چهره محبوب فوتبال ایرانی سرمربی کره جنوبی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:502024-02-27اقتصادي

بحران جمعیتی در کره جنوبی؛ پاداش نقدی برای زوج هایی که بچه دار می شوند


معضل کاهش مداوم نرخ زاد و ولد طی دهه گذشته کره جنوبی را تحت تاثیر قرار داده و این کشور به منظور تشویق افراد به فرزندآوری اقدامات مختلفی را انجام داده که امید می رود این مشوق ها این کشور را از بحران کنونی خارج کنند.

- بحران جمعیتی در کره جنوبی؛ پاداش نقدی برای زوج هایی که بچه دار می شوند معضل کاهش مداوم نرخ زاد و ولد طی دهه گذشته کره جنوبی را تحت تاثیر قرار داده و این کشور به منظور تشویق افراد به فرزندآوری اقدامات مختلفی را انجام داده که امید می رود این مشوق ها این کشور را از بحران کنونی خارج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یک شرکت ساختمانی در کره جنوبی به هر کارگرش که بچه دار شود مبلغی حدود 70 هزار یورو می پردازد به این امید که به حل مشکل نرخ پایین زاد و ولد در این کشور کمک کند.

این شرکت در حال حاضر در مجموع 4 میلیون و 800 هزار یورو یک جا به کارمندانی که از سال 2021 بچه به دنیا آورده اند، پرداخت کرده از جمله دو خانواده با دو فرزند که هر کدام حدود 138 هزار یورو در جلسه سال نو کارکنان در اوایل این ماه دریافت کردند.

هان دونگ هون ، وزیر دادگستری کره جنوبی در دسامبر گذشته گفته بود که این کشور به دلیل بحران جمعیتی در خطر انقراض جمعیت است.


برچسب ها: کره جنوبی - جنوبی - زاد و ولد - نرخ زاد و ولد - کشور - بحران - فرزندآوری
آخرین اخبار سرویس:

بحران جمعیتی در کره جنوبی؛ پاداش نقدی برای زوج هایی که بچه دار می شوند

بحران جمعیتی در کره جنوبی؛ پاداش نقدی برای زوج هایی که بچه دار می شوند