مطالب مرتبط:
نتانیاهو طرح اداره نوار غزه پس از جنگ را ارائه کرد / نوار غزه توسط «مقامات محلی با تجربه و حرفه ای» مدیریت خواهد شد / اسراییل قادر خواهد بود در سرتاسر نوار غزه دست به عملیات نظامی بزند / ساکنان غزه هم به جز بخشی که برای نظم عمومی خواهد بود، غیرمسلح خواهند شد
افشای طرح خیالپردازانه نتانیاهو برای مدیریت غزه بعد از جنگ
تداوم حملات وحشیانه اسراییل به غزه/ شهادت 25 فلسطینی در بمباران 3 منزل مسکونی در منطقه دیرالبلح
واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به طرح نتانیاهو برای «روز بعد از جنگ غزه»
نتانیاهو طرح اداره نوار غزه پس از جنگ را ارائه کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 14:052024-02-23بين الملل

افشای طرح نتانیاهو برای غزه پس از جنگ/حملات شدید اسراییل به مناطق مسکونی غزه


جنگ غزه در شرایطی وارد صد و چهلمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و چهلمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حماس: رژیم اشغالگر هیچ ارزشی به قوانین بین المللی قائل نیست 1402/12/04 - 14:09 جنبش حماس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه جدید رژیم صهیونیستی در دیر البلح در مرکز نوار غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هیچ توجهی به قوانین بین المللی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما ، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: دشمن صهیونیستی نازی به بمباران منازل شهروندان در نوار غزه ادامه می دهد و آخرین مورد آن بمباران وحشیانه ای بود که شامگاه روز پنج شنبه خانه های مسکونی در شهر دیرالبلح را هدف قرار داد و منجر به شهادت حدود چهل نفر شد که همگی زن، کودک و غیرنظامی هستند.

حماس اعلام کرد: این اقدام به معنای تشدید جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه و نشان دهنده واکنش عملی رژیم اشغالگر به شکایت علیه خود در دیوان بین المللی د


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - قوانین بین المللی - بین الملل - توافق آتش بس - اسراییل - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح نتانیاهو برای غزه پس از جنگ/حملات شدید اسراییل به مناطق مسکونی غزه

افشای طرح نتانیاهو برای غزه پس از جنگ/حملات شدید اسراییل به مناطق مسکونی غزه