مطالب مرتبط:
6 روستای جنوب کرمان گرفتار سیلاب شدند
گرفتاری 6 روستای جنوب کرمان در سیلاب
امدادرسانی به 906 نفر گرفتار در سیل و برف در استان کرمان + تصویر
امدادرسانی به 906 نفر گرفتار در برف در کرمان + عکس
آخرین وضعیت سیل و بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان / وضعیت بیش از 110 هزار نفر از مردم بحرانی است / به علت نبود راه و شکسته شدن پل، فقط امدادرسانی هوایی امکان پذیر است / محاصره 387 روستا در شهرستان های دشتیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-01اجتماعي

6 روستای جنوب کرمان گرفتار سیلاب شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سیلابی شدن و آبگرفتگی برخی روستاهای سه شهرستان جنوبی این استان در نتیجه بارش های چند روز اخیر خبر داد.

- به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، رضا فلاح اظهار داشت: در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه گنج روستاهای سرخ قلعه و آزاد شهر و در شهرستان رودبارجنوب روستای حاجی آباد دچار سیل و آبگرفتگی شده اند.

وی بیان کرد: 32 تیم در قالب 135 امدادگر با توزیع اقلام ضروری شامل چادر، پتو، موکت و بسته های غذایی مردم در حال امداد رسانی به ساکنان روستاهای متاثر از سیل و آب گرفتگی هستند.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای امدادی این جمعیت در 13 جاده مواصلاتی استان به افراد و خودروهای درگیر کولاک و برف امدادرسانی کردند.

فلاح گفت: این امدادرسانی با 17 دستگاه آمبولانس و 13 خودرو کمک دار سبک به یک هزار و 507 نفر انجام و تعداد 720 نفر نیز اسکان داده شدند.

گفتنی است اکثر مناطق استان کرمان از هفته گذشته درگیر بارش برف و باران شده اند که بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش ها در هفته آینده نیز ادامه دارد.


برچسب ها: روستاهای - جمعیت هلال احمر - شهرستان - امداد - امدادرسانی - گرفتگی - شهرستان رودبارجنوب
آخرین اخبار سرویس:

6 روستای جنوب کرمان گرفتار سیلاب شدند

6 روستای جنوب کرمان گرفتار سیلاب شدند