مطالب مرتبط:
28 آتش نشان در قروه آماده مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال
آماده باش 270 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال کرمانشاه/ استفاده از «بالن آرزوها» ممنوع
آماده باش 270 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال کرمانشاه/ استفاده از «بالن آرزوها» ممنوع است
آماده باش آتش نشانی قشم برای چهارشنبه آخر سال
آماده باش کامل آتش نشانان کرمانشاه برای چهارشنبه آخر سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 08:352024-03-12حوادث

آماده باش 170 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در زاهدان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: 170 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در زاهدان به حالت آماده باش در آمدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: 170 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در زاهدان به حالت آماده باش در آمدند.

حمیدرضا عابدی در گفت وگو با ایسنا- افزود: تعداد 11 ایستگاه عملیاتی شهری و سه ایستگاه عملیاتی در شهرک های صنعتی به همراه بیش از 170 آتش نشان با هدف کاهش مخاطرات احتمالی در شب چهارشنبه پایان سال در آماده باش کامل خواهند بود و همچنین اکیپ هایی از آتش نشانان به همراه خودروهای اطفاء حریق در نقاط حادثه خیز شهر مستقر هستند.

فریبرز راشدی رییس مرکز بهداشت زاهدان نیز بیان کرد: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری زیان های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی دارد.

وی ادامه داد: توصیه می کنیم از آتش زدن لاستیک، هیزم کارتون، کیسه و امثال آن در واحدهای مسکونی پارکینگ منازل به جد خودداری کنند و همچنین از ریختن مواد آتش زا، بنزین، گازوییل و نفت بر روی آتش خودداری کنند.

رییس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: همچنین از پرتاب کردن مواد آتش زا مثل فشفشه بر روی درختان، خودرو، پشت بام ها و منابع سوخت، پن


برچسب ها: حوادث چهارشنبه سوری - آتش نشان - چهارشنبه سوری - آتش نشانی و خدمات ایمنی - چهارشنبه - رییس سازمان آتش نشانی - زاهدان
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 170 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در زاهدان

آماده باش 170 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در زاهدان