مطالب مرتبط:
آغاز رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس
اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم در مهاباد اعلام شد
حضور تنها 50 کاندیدای اصلاح طلب در انتخابات مجلس دوازدهم / افزایش مشارکت شانس لیست مطهری را بیشتر می کند
اسامی نهایی 132 کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در ارومیه اعلام شد
فرزند آیت الله مهدوی کنی کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شد +جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 13:152024-02-22سياسي

رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس


رییس ستاد انتخابات فارس از تأیید صلاحت 888 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تاکنون خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس ستاد انتخابات فارس از تأیید صلاحت 888 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تاکنون خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 3 اسفندماه گفت: پس از سه ماه بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیئت های نظارت و شورای نگهبان، تاکنون 888 داوطلب در استان فارس برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده اند.

وی افزود: براساس ماده 74 قانون جدید، دستگاه های اجرایی مکلف شده اند، فهرست امکانات و ظرفیت ها، اعم از سالن‎های همایش و تجمعات را در اختیار نامزدها (در چارچوب جدول زمان بندی و به صورت عادلانه) قرار دهند.

قزلسفلی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداها برای نخستین بار می توانند از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی، معرفی خود و برنامه هایشان به مردم استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و تا ساعت 8 صبح روز 10 اسفند ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس دوازدهم - شورای اسلامی - رییس ستاد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس

رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس