مطالب مرتبط:
شور تبلیغات انتخاباتی همراه با جشن های نیمه شعبان در البرز
زیدآبادی: برخی اصولگرایان در رقابت انتخاباتی، جرایم و مفاسدی به یکدیگر نسبت می دهند که اگر درست باشد، جای طرف باید در زندان باشد! با این حال، نه زندانی در کار است و نه پرداخت غرامتی! این ها به خودی های خودشان هم رحم نمی کنند!
این داروها ضربان قلب را افزایش می دهند
با خرج های کلان در تبلیغات انتخاباتی برخورد می شود/ کاندیداها در حیطه وظایف شان وعده دهند
جنب و جوش و شور انتخاباتی در شهرها و روستاهای گلستان/ انصراف تعدادی از نامزدها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 08:252024-02-26سياسي

دانشجویان می توانند شور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دانشجویان می توانند با تبیین واقعی از چالش ها و فرصت های پیش روی کشور شور و شعور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دانشجویان می توانند با تبیین واقعی از چالش ها و فرصت های پیش روی کشور شور و شعور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند.

حجت الاسلام محمدعلی جابری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکنون چندین نشست دانشگاهی و فرا دانشگاهی درباره انتخابات برگزار کرده است.

همچنین فراخوان و فعال سازی تشکل های دانشجویی انجام شده است و تشکل های مختلف دانشگاه برنامه هایی از قبیل مناظره، جلسه پرسش و پاسخ، تریبون آزاد و فضاسازی دانشگاه را در راستای انتخابات پرشور و سالم در دستور کار خود دارند.

وی در خصوص نقش دانشجو به عنوان قشر نخبه مردمی در انتخابات اظهار کرد: به تعبیر شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه است و می تواند دیگران را برای این امر مهم هوشیار کنند.

با توجه به این که نگاه بسیاری از مردم به دانشگاه و دانشجو دوخته شده است، دانشجویان می توانند با تبیین واقعی از چالش ها و فرصت های پیش روی کشور، شور و شعور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - انتخابات - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان می توانند شور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند

دانشجویان می توانند شور انتخاباتی جامعه را افزایش دهند