مطالب مرتبط:
آل نعمه: ملوان امسال لیگ را شگفت زده کرد(ویدیو)
ماشین 52 سال پیش بازار ایران ستاره جدید نمایشگاه خودرو ژنو / رنو 5 و نان باگت آن مهم ترین رویداد خودرویی امسال است! (+تصاویر)
اردوغان قصد دارد امسال به ونزوئلا سفر کند
استقلال امسال هم از لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود؟
چشم انداز بشردوستانه سوریه، امسال تاریک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-28سياسي

سرشاخه کاری 101 هزار پیوندک درختان گردو در همدان طی امسال


مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه بیش از 550 هزار پیوندک بر روی درختان گردو استان پیوند خورده است، گفت: از این میزان 101 هزار پیوند در سال جاری انجام شده است.

- ایسنا/همدان مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه بیش از 550 هزار پیوندک بر روی درختان گردو استان پیوند خورده است، گفت: از این میزان 101 هزار پیوند در سال جاری انجام شده است.

حجت الله شهبازی با بیان اینکه سرشاخه کاری درختان گردو از سال 1396 در استان آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 550 هزار پیوندک بر روی درختان گردو پیوند زده شده که از این میزان 90 هزار پیوند در سال 1401 و 101 هزار پیوند در سال 1402 انجام شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده، در سال 1403 بیش از 110 هزار سرشاخه کاری درختان گردو در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: مقدمات کار و خرید پیوندک از محل اعتبارات دولتی فراهم شده به طوری که همه پیوندک ها از باغ مادری استان صورت گرفته است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان تصریح کرد: همکاران ما در سراسر استان آمادگی ثبت نام باغداران علاقمند را دارند از همین رو متقاضیان با مراجعه به مراکز و مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها ثبت نام در این طرح را انجام دهند.


برچسب ها: پیوند - هزار - درختان - سرشاخه کاری - استان - گردو - جهادکشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

سرشاخه کاری 101 هزار پیوندک درختان گردو در همدان طی امسال

سرشاخه کاری 101 هزار پیوندک درختان گردو در همدان طی امسال