مطالب مرتبط:
دعوت یک تشکل دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
آشنایی با زمان مصرف و خواص چای کوهی
طب سنتی / آشنایی با 7 خواص جوز هندی
آشنایی با لیست بازیگران سریال جومونگ 3 | خلاصه داستان سریال جومونگ 3
آشنایی با خواص دارویی جو در طب سنتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-24دانش

آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت های فعالیت در تشکل های دانشجویی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت های فعالیت در تشکل های دانشجویی است که برگزاری دوره هایی مانند «عمار» را ضروری می سازد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت های فعالیت در تشکل های دانشجویی است که برگزاری دوره هایی مانند عمار را ضروری می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه نخستین دوره تشکیلاتی عمار ویژه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های خوزستان، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

در این دوره اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، دانشگاه بهبهان و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان شرکت داشتند.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اختتامیه این دوره با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجو و تشکل های دانشجویی در پویایی فضای فرهنگی دانشگاه ها گفت: دانشجویانی که در تشکل ها فعالیت می کنند، باید خودشان را جدی بگیرند؛ چرا که تشکل های دانشجویی در تاریخ انقلاب اسلامی، عامل تحولات مهمی بوده است.


برچسب ها: وزارت علوم تحقیقات و فناوری - تشکل های دانشجویی - تحقیقات و فناوری - معاون فرهنگی - علوم تحقیقات - وزارت علوم - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت های فعالیت در تشکل های دانشجویی

آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت های فعالیت در تشکل های دانشجویی