مطالب مرتبط:
صادق محصولی؛ پدرخوانده ای با صفرهای زیاد در حساب بانکی /ثروت افسانه ای از کجا آمد؟
آغاز حراج 3 محصول کرمان موتور؛ بدون قرعه کشی و ارزان | سوگولی جدید کی ام سی را 200 میلیون ارزانتر بخرید + جدول
جوایز ششمین دوره قرعه کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد
دبیرکل خانه کارگر: با سود بانکی 35 درصدی افزایش صد درصدی تورم را خواهیم داشت! تورم زیر 50 درصد دیگر موضوعیت ندارد/ مردم در شرایط خیلی سختی قرار دارند/ دولت برای ثروتمندان فرصت فراهم کرد
خیمه تهرانی ها بر وام بانکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-27حوادث

برنده قرعه کشی برای خالی کردن حساب بانکی شده اید!


رییس پلیس فتا البرز از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش شانس قرعه کشی از 30 شهروند دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- ایسنا/البرز رییس پلیس فتا البرز از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش شانس قرعه کشی از 30 شهروند دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان و اعلام شکایت مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی خود با ترفند برنده شدن در یک قرعه کشی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی در روند رسیدگی به پرونده ادامه داد: پس از اقدامات فنی و تحقیقات سایبری، حساب مقصد وجه کلاهبرداری شده متهمان و با هماهنگی مقام قضایی مسدود شد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در ادامه با اقدامات چندین روزه کارآگاهان پلیس فتا، چهار متهم شامل یک زن و سه مرد در خصوص این پرونده شناسایی و در دو استان در خارج از البرز دستگیر شدند.

وی در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: ممکن است شیوه های کلاهبرداری این افراد متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می کنند و با اعلام برن


برچسب ها: کلاهبرداری - قرعه کشی - پرونده کلاهبرداری - کلاهبرداری تلفنی - برنده - روند - برنده شدن
آخرین اخبار سرویس:

برنده قرعه کشی برای خالی کردن حساب بانکی شده اید!

برنده قرعه کشی برای خالی کردن حساب بانکی شده اید!