مطالب مرتبط:
فیلم/ بارش برف در ارتفاعات استان یزد
مسافران از آخرین وضعیت پروازها همزمان با بارش برف و کولاک مطلع شوند
مسافران از آخرین وضعیت پروازها همزمان با بارش برف و کولاک مطلع شوند
بارش برف در 14 محور کوهستانی گیلان/ رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند
هشدار هواشناسی به رانندگان؛ بارش برف در 14 محور کوهستانی گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 16:052024-02-25اجتماعي

بارش شدید برف و کولاک در ارتفاعات گیلان


با توجه به بارش برف، توصیه می شود از تردد غیرضروری به ویژه در جاده های کوهستانی و گردنه های برفگیر گیلان و همچنین محورهای مواصلاتی با استان های مجاور اجتناب شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با توجه به بارش برف، توصیه می شود از تردد غیرضروری به ویژه در جاده های کوهستانی و گردنه های برفگیر گیلان و همچنین محورهای مواصلاتی با استان های مجاور اجتناب شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کیاشهر با هفت درجه سانتیگراد و دیلمان با منفی هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی افزود: بر اساس هشدار سطح نارنجی، طی امروز و فردا با تقویت فعالیت سامانه بارشی و سرد در استان با تشدید بارش ها مواجه خواهیم شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه ابرناکی و مه آلود بودن هوا و بارش باران شدید و وزش باد شدید و خیلی شدید و رعد و برق و تگرگ از جمله پدیده های مورد انتظار است، تصریح کرد: در ارتفاعات و دامنه ها بارش شدید برف و کولاک پیش بینی می شود.

دادرس از ثبت بارش 80.

1 و 63.

5 میلیمتری به ترتیب در ایستگاه های امامزاده اسحاق و آستانه اشرفیه طی 72 ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: به سبب افت محسوس دما علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها، در پاره ای نواحی جلگه ای به تدریج شرایط بر


برچسب ها: مدیرکل هواشناسی گیلان - گیلان - جاده های کوهستانی - محورهای مواصلاتی - مدیرکل هواشناسی - هواشناسی گیلان - تردد غیرضروری
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف و کولاک در ارتفاعات گیلان

بارش شدید برف و کولاک در ارتفاعات گیلان