مطالب مرتبط:
طراحی و تولید دستگاه برش سرامیک و کاشی
طراحی و تولید دستگاه برش سرامیک و کاشی.
سخنگوی دولت: مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه های حاکمیتی بودند
یک خبر مالیاتی / صاحبان دستگاه های کارتخوان بخوانند
دستگاه کویتیشن برای لاغری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:052024-02-26اقتصادي

طراحی و ساخت دستگاه کره تراش هفت محور


با تکیه بر دانش و توان متخصصان و کارکنان پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی، عملیات طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه کره تراش هفت محور با موفقیت انجام شد.

- ایسنا/بوشهر با تکیه بر دانش و توان متخصصان و کارکنان پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی، عملیات طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه کره تراش هفت محور با موفقیت انجام شد.

محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم در این باره گفت: با تکیه بر توان و همت کارکنان متخصص تعمیرات پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی، یک دستگاه منحصر به فرد و مستقل هفت محوره کره تراشی برای رفع نیازهای عملیاتی این پالایشگاه طراحی و با صرفه جویی در هزینه با موفقیت ساخت و به بهره برداری رسید.

سعیدیان در ادامه تصریح کرد: به منظور تعمیرات شیرآلات صنعتی از نوع کروی/توپی، بالاخص شیرهای بسیار مهم و حیاتی پالایشگاه با عنوان Rising Stem Ball Valve که عموماً نیاز به عملیات براده برداری به روش های تراشکاری، سنگ زنی و صیقل کاری روی توپی این شیرآلات از سایز 2 تا 18 اینچ را دارند که دو روش اول نیاز به دستگاه کره تراش دارد.

در ادامه قزاق، رییس کارگاه تعمیرات مکانیک پالایشگاه یازدهم نیز بیان کرد: این تجهیز بصورت معمول در بازار وجود نداشته و تأمین آن بصورت سفارشی توسط سازندگان دستگاه های تراش با صرف وقت و هزینه های بسیاری ممکن خواهد بود، لذا با تکیه


برچسب ها: پالایشگاه - دستگاه - یازدهم - عملیات - کارکنان - طراحی - تراش
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت دستگاه کره تراش هفت محور

طراحی و ساخت دستگاه کره تراش هفت محور