مطالب مرتبط:
اگر روند فعلی ادامه یابد سال 1405 بحرانی از انرژی کشور را در برمی گیرد / سال 96 همین موقع 4 میلیون بشکه نفت تولید داشتیم و صادرکننده بنزین بودیم، الان واردکننده بنزین هستیم / به آینده انرژی کشور امیدوار نیستم / تهی شدن از افراد کاردان و متخصص و سیاسی شدن وزارت نفت، عمده دلیل این وضعیت است
پیش بینی وضعیت هوا تا پایان هفته
وضعیت جوی گیلان تا پایان هفته اغلب پایدار است
آخرین وضعیت دستمزد کارگران در سال آینده/ جزییات جلسه مهم درباره مزد منطقه ای
آخرین وضعیت دستمزد کارگران در سال آینده/ جزییات جلسه مهم درباره مزد منطقه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 19:102024-02-20اجتماعي

پیش بینی وضعیت جوی مازندران در 7 روز آینده


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه اول اسفندماه تا دوشنبه هفتم اسفند 1402 به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

- ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه اول اسفندماه تا دوشنبه هفتم اسفند 1402 به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی مازندران از روز سه شنبه اول اسفند تا روز جمعه 4 اسفندآسمان استان صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی و تدریجی دما و در مناطق غربی و ارتفاعات استان گاهی با افزایش ابر و احتمال بارش خفیف و پراکنده همراه خواهد بود.

در روز شنبه 5 اسفندماه 1402 هوای مازندران ابری همراه با کاهش دما، بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف پیش بینی می شود و در روز یکشنبه، روز عید نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج)، آسمان استان ابری و سرد با بارندگی و وزش باد و در دامنه ها و ارتفاعات مه آلود با بارش برف خواهد بود.

براساس گزارش ارائه شده از هواشناسی مازندران، آسمان استان در روز دوشنبه 1402/12/7، ابری همراه با بارش پراکنده (در دامنه ها و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف) و از بعدازظهر دوشنبه با کاهش ناپایداری پیش بینی می شود.


برچسب ها: مازندران - اسفند - شنبه - استان مازندران - وضعیت جوی - استان - اداره کل هواشناسی مازندران
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت جوی مازندران در 7 روز آینده

پیش بینی وضعیت جوی مازندران در 7 روز آینده