مطالب مرتبط:
تمامی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی برفی است/تردد با زنجیرچرخ
محورهای اصلی خراسان جنوبی باز است/ تردد با احتیاط امکان پذیر است
سامانه بارشی جدید در راه گلستان؛ تردد در جاده های کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ
تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ/ بارش برف در 29 محور
وزیر خارجه سابق اسراییل: هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهیم، حتی اگر به ضرر توسعه توافقات صلح با کشور های منطقه باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 12:152024-02-27اجتماعي

هیچ راننده ای بدون زنجیرچرخ اجازه تردد در محورهای همدان را ندارد


جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: در سطح استان همدان به هیچ عنوان به هیچ راننده ای اجازه تردد بدون زنجیرچرخ داده نمی شود و پاسگاه ها نسبت به کنترل و نظارت زنجیرچرخ خودروها اهتمام دارند.

- ایسنا/همدان جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: در سطح استان همدان به هیچ عنوان به هیچ راننده ای اجازه تردد بدون زنجیرچرخ داده نمی شود و پاسگاه ها نسبت به کنترل و نظارت زنجیرچرخ خودروها اهتمام دارند.

سرهنگ ارسلان سرمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش های پراکنده برف در محورهای سطح استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر محور گردنه اسدآباد بارش پراکنده برف همراه با مه را داریم ضمن اینکه در برخی از مقاطع این محور شاهد کولاک زمینی نیز هستیم.

وی افزود: در محورهای دیگر هم از جمله محور ملایر و محور گردنه آوج- رزن بارش پراکنده برف، محور شیرین سو- گردنه سوباشی بارش خفیف برف را داریم و تمامی محورها خیس و لغزنده هستند اما تردد روان بوده و انجام می شود.

سرمدی ادامه داد: پدیده ای که در حال حاضر در سطح برخی از محورها با آن مواجه هستیم این است که با توجه به برودت هوا زمانی که برف پراکنده روی سطح جاده می نشیند تبدیل به یخ شده و سطح جاده با وجود اینکه سیاه است اما یخ زده و لغزنده بوده و احتیاط لازم توسط رانندگان ضروری است.


برچسب ها: استان همدان - رییس پلیس راه استان همدان - همدان - رییس پلیس راه استان - محور - بارش پراکنده برف - پلیس راه استان
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راننده ای بدون زنجیرچرخ اجازه تردد در محورهای همدان را ندارد

هیچ راننده ای بدون زنجیرچرخ اجازه تردد در محورهای همدان را ندارد